Categorii pe Facebook

O sa incep primul meu articol despre anumite categorii de persoane care exista pe facebook.

Si mai exact nu inteleg acel gen de persoane care sufera efectiv din dragoste sau din drame amoroase pe facebook. Serios acum de parca ar interesa pe cineva ca el sau ea este inebunit/a dupa baiatul x sau fata y . Sincer ? Pe mine chiar nu ma intereseaza. Adica este in regula sa iti placa de o fata sau un baiat dar cred ca ar fi si mai in regula sa stie doar persoana respectiva nu tot facebook-ul. Si exemple nu are rost sa va dau pentru ca, cu siguranta cunoasteti si voi asemenea persoane. Si sunt sigur ca ati vazut si voi cate poze cu status kilometric pun aceste persoane cand se despart sau sunt parasite gen „Eu eram totul pentru tine acum ai plecat si am ramas singur/a bla bla bla ce ma fac eu fara tine”. Exista multe categorii de persoane pe facebook dar unele sunt chiar toxice. Si din punctul meu de vedere printre categoriile cele mai toxice se enumera si cele prezentate mai sus.

Astept parerile voastre.

Lasă un răspuns

