Buna dimineata

Si ce facem dimineata aceasta?

PS: S-ar putea sa nu mai fie de mult dimineata.

Si stateam si ma gandeam ce sa fac dimineata aceasta. Bine inteles ca jumatate din ora am pierdut-o pe jocurile de pe calculator si alte 5 minute la tigara dar ce conteaza doar m-am trezit la 11:30. In fine cand am observat ca s-a facut deja ora 12 am zis gata mai bine ma bag la invatat ca deja am pierdut mult timp. Si cum ma pregatesc foarte constiincios de examenul auto am zis sa intru si sa rezolv cateva chestionare. Dar parca nu mergea ceva, si problema e ca nu imi dadeam seama ce anume. Cat m-am mai invirtit prin camera pret de 10 minute mi-am dat seama ce uitasem. Dimineata aceasta a fost o exceptie bine inteles. Unde ramasesem ? A da. Imi adusesem aminte ca nu imi bausem cafeluta si daia cred ca nu imi mergea bine. Acum sunt fericit. Dimineata aceasta am putut sa ma bucur de un somn mai lung.

Pentru cei care rezolvati chestioanare o sa va las mai jos cateva site-uri utile :

  • i-drpciv este foarte bun deoarece ai explicatii clare la final
  • e-drpciv este bun deorece atunci cand gresesti iti arata raspunsul corect

Voi ati avut parte de dimineti inarziate ? Astept parerile voastre.

Lasă un răspuns

